REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Regulamin sklepu

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym
Nabywców, ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu
w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i
utrwalanie jego treści.
 

II. DEFINICJE


Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
Sprzedawca – Producent który, prowadząc działalność gospodarczą,
dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis
internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających
Użytkownikom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie
usług, dostępny w domenie internetowej: jeancareno.pl .
Nabywca – Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży
lub Umowę o świadczenie usług.
Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach
wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której
przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy.
Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach
wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której
przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi
lub usług.
Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług.
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in.
nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia
producentów towarów.
Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający
lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę
za pośrednictwem Sklepu.
Newsletter – usługa świadczona przez Sprzedawcę, polegająca na
przesyłaniu drogą elektroniczną informacji, w tym informacji handlowych,
a dotyczących w szczególności Sprzedawcy i jego produktów, branży
sprzedaży elektronicznej, nowości, promocji i ofert handlowych.
 

III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Użytkownik będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod
    warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.
  2. Użytkownik nie będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za
    pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu, z
    uwzględnieniem postanowień zawartych w sekcji REJESTRACJA, w punkcie
    4.
  3. Użytkownik może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń
    komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem
    przeglądarki internetowej.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i
    pełnych danych w formularzach, o których mowa w sekcji REJESTRACJA,
    oraz postępować zgodnie z warunkami Regulaminu. Dane podawane przez
    Użytkownika nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego
    prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
  5. Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu,
    Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów
    graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest
    zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub
    gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw
    autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na
    podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy lub uprawnionych
    podmiotów trzecich (w tym producentów lub dystrybutorów towarów lub
    usług). Zabronione jest podejmowanie przez Użytkownika jakichkolwiek
    działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na
    stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z
    Użytkownikiem.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego
    loginu i hasła dostępu wykorzystywanego do logowania w Sklepie.

IV. REJESTRACJA W SKLEPIE

  1. Użytkownicy mają możliwość korzystania ze Sklepu, w tym zawierania
    Umów, bez konieczności dokonywania rejestracji
  2. Zawarcie Umowy na zakup danego towaru lub usługi bez uprzedniej
    rejestracji w Sklepie jest możliwe, z zastrzeżeniem pozostałych
    postanowień Regulaminu, po spełnieniu łącznie następujących warunków:
    – prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego
    dostępnego na stronie internetowej Sklepu poprzez podanie wymaganych
    danych,
    – akceptacji Regulaminu.
  3. Rejestracja w Sklepie jest możliwa, z zastrzeżeniem pozostałych
    postanowień Regulaminu, po spełnieniu łącznie następujących warunków:

– prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego
dostępnego na stronie internetowej Sklepu poprzez podanie wymaganych
danych,
– akceptacji Regulaminu.

  1. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej
    nieposiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie, a także
    wszystkich innych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać
    wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego
    podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem ze Sklepu (w
    tym rejestracji) oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego
    podmiotu jako Użytkownika (w tym Nabywcy).
  2. Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia podanych przez Użytkownika
    danych, w tym w przypadku aktualizacji danych Użytkownika, poprzez
    przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów.
  3. W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika podanych
    podczas rejestracji Użytkownik powinien je zaktualizować przed zawarciem
    kolejnej Umowy, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w
    Sklepie.
  4. Z chwilą rejestracji w Sklepie tworzone jest konto Użytkownika
    stanowiące zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje o
    Użytkowniku oraz o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z
    zawieranymi Umowami. W ramach swojego konta Użytkownik ma m.in.
    dostęp do historii swoich zamówień w Sklepie.

V. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE
UMOWY

  1. Użytkownik, przeglądając strony sklepu, w szczególności prezentujące
    towary, usługi i koszty wysyłki, ma możliwość zapoznania się z ich opisem,
    cechami, parametrami technicznymi, ceną oraz kosztem wysyłki oraz
    kosztami dodatkowymi. Sprzedawca zobowiązuje się do prezentowania na
    powyższych stronach jasnych i rzetelnych informacji umożliwiających
    Użytkownikowi zapoznanie się z jego ofertą.
  2. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym
    koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć.
    Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi
    agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie
    wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie
    kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może
    dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka
    kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.
  3. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu
    Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do
    składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być
    złożony z formularzy składowych służących do określenia:
    – adresu dostawy,
    – sposobu dostawy,
    – sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
  4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego,
    złożoną przez Użytkownika Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia
    Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo
    (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez
    Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca
    poinformuje o tym Użytkownika.
  5. Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedawca przesyła
    niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie
    oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu
    zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa na dany towar lub usługę
    zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę
    informacji o przyjęciu zamówienia.
  6. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi
    Nabywcę przed złożeniem przez niego zamówienia o minimalnym okresie,
    na jaki ma być zawarta Umowa, jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia
    ciągłego lub okresowego.

VI. ZAPŁATA CENY

  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie
    towar/usługę, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni
    od dnia dokonania zakupu, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy
    odbiorze.
  2. Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione
    usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi
    płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez
    Sprzedawcę. Dostępne formy płatności określone są na stronie „Formy
    płatności”.
  3. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek od
    towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów.
    Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są podczas wyboru
    sposobu dostawy.
  4. Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według
    cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia
    zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu
    dostawy wybranego przez Użytkownika.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości
    kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług
    świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie
    dotyczy skutecznie złożonych zamówień.
     

VII. DOSTAWA

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę w terminie
    określonym w ofercie, z zastrzeżeniem produktów „na zamówienie”,
    których czas dostawy może być dłuższy, o czym klient jest informowany.
  2. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w
    Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem
    towarów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem
    spełnienia świadczenia jest wybrany przez Klienta punkt odbioru
    osobistego.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że
    towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, najpóźniej jednak w
    terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i
    zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma
    została już uiszczona.
  4. W wypadku, gdy Sprzedawca nie może wykonać zobowiązania z
    powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o
    właściwościach zamówionych przez konsumenta, może zwolnić się z
    zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego odpowiadającego
    tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub
    wynagrodzenie, informując zarazem konsumenta na piśmie o jego prawie
    nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy ze zwrotem rzeczy
    na koszt Sprzedawcy.

VIII. NEWSLETTER

  1. Dla korzystania z Newslettera wymagany jest komputer z dostępem do
    Internetu, standardowa przeglądarka internetowa oraz czynna i
    prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
  2. Newsletter jest bezpłatną usługą świadczoną przez Sklep dla
    Użytkowników niebędących Nabywcami oraz Użytkownikom
    zarejestrowanym w Sklepie zgodnie z rozdziałem III Regulaminu
    polegającą na informowaniu Użytkowników o promocjach, konkursach,
    wydarzeniach, nowościach poprzez okresowe wysyłanie treści drogą
    elektroniczną w formie wiadomości e-mail.
  3. Celem skorzystania z Newslettera należy:

– wypełnić formularz subskrypcji Newslettera dostępny na stronach
internetowych Sklepu i wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji
handlowych drogą elektroniczną lub
– wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych podczas rejestracji w
Sklepie

  1. Rezygnacja z otrzymywania informacji w ramach Newslettera jest
    możliwa poprzez wypełnienie formularza subskrypcji Newslettera na
    stronach internetowych Sklepu, jak również poprzez kliknięcie w link
    dostępny w wiadomości przesłanej w ramach Newslettera.
  2. Użytkownik nie ponosi wobec Sprzedawcy opłat z tytułu korzystania z
    Newslettera. Użytkownik jest zobowiązany do ponoszenia kosztów
    transmisji danych poprzez sieć Internet związanych z korzystaniem z
    Newslettera.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i
przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z
Polityką Ochrony Prywatności dostępną do pobrania w pliku „polityka
prywatności” dostępne na stronie www.jeancareno.pl.

X. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania
    Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu.
  2. Reklamację można składać za pomocą poczty elektronicznej lub w
    formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części
    Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    – imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
    – datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    – przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
    – wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  3. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą
    poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.
  4. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
    w prawidłowej postaci.
  5. O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera,
    Sprzedawcy itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem
    dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących
    uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację,
    powołując się na zakres udzielonej gwarancji.
  6. Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad.

XI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYPOWIEDZENIE,GWARANCJA

  1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
    Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania
    przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa
    dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o
    świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  2. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego
    oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty
    elektronicznej. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia
    wyśle do Nabywcy potwierdzenie jego otrzymania.
  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
    To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba
    że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien
    nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca
    zobowiązany jest do zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi
    od dnia dokonania przedpłaty.
  5. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest
    możliwe w przypadku umowy:
  • o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony,
    każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z
    zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy
    termin wypowiedzenia. 

XII. PRZERWY TECHNICZNE

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości
    skorzystania przez Użytkowników ze Sklepu spowodowany siłą wyższą.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu
    spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi
    lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie
    Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by
    wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak
    najkrócej.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
    Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu
    na stronie Sklepu w odniesieniu do Sklepu, w którym dochodzi do
    zawierania Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie usług (o charakterze jednorazowym), z zastrzeżeniem postanowień punktu XIII. Regulaminu.
  2. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w
    życie nowego Regulaminu. W przypadku zawierania Umów, o których
    mowa w punkcie poprzedzającym, po wejściu w życie zmienionego
    Regulaminu, Nabywca zostanie poproszony o akceptację nowego
    Regulaminu.
  3. W przypadku Sklepów, w których dochodzi do zawierania Umowy o
    świadczenie usług o charakterze ciągłym lub okresowym, zmiana
    Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę,
    nie wcześniej jednak niż po upływie 45 dni od dnia opublikowania
    zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu i jednoczesnego
    powiadomienia o tym Użytkowników na adres e-mail przypisany do konta.
  4. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Użytkownik
    ma możliwość rozwiązania Umowy o świadczenie usług o charakterze
    ciągłym lub okresowym w trybie przewidzianym w punkcie XI.5
    Regulaminu.
  5. Jeżeli usługa o charakterze okresowym wygasa w trakcie okresu
    wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu w tym momencie i nie
    ulega przedłużeniu na kolejny okres.
  6. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
    zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa
    polskiego.
  7. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w
    ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy
    powszechne.
  8. Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z
    pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim
    Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww.
    trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym
    adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów
    konsumenckich”.
  9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości
    polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych,
    Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej
    platformy internetowej ODR.

Reklamacje i Zwroty

Dane kontaktowe: Jean Careno Polska, Wielkie Lniska 28, 86-300 Grudziądz, Polska

Gwarancja

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli
jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas
użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa
gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub
sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym,
który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie
upłynął jeszcze jej okres.

Reklamacja


Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar
jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z
zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do
zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu
zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem
ustalenia kolejnych kroków.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA
ZWROT


Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo
zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania
przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza
wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty
elektronicznej.
Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14
dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Kontakt”. Koszt przesyłki
zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na
podstawie naszej zakładki „Koszt i sposób dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może
mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być
wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania
produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie
niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma
prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty

  • ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej
    kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś
    zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu
    przez nas zwróconego zakupu.
    Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży
    jest:
    – rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
    – rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    – rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić
    ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

– rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi rzeczami,
– nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
– dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
– treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość
rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania
sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach
Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania
sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np.
za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.

Ochrona danych osobowych

Baza danych Klientów  strzeżona zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
Dane osobowe naszych Klientów (a także informacje o zamówieniach i płatnościach) są
bezpieczne i nie istnieje ryzyko dostania się ich w niepowołane ręce. Ponadto nasze
systemy a także systemy naszych partnerów (np. payU) szyfrują wszelką komunikację
dotyczącą danych osobowych oraz płatności. Przestrzegamy także wymogów
dotyczących kopii bezpieczeństwa danych naszych Klientów.